Μέθοδοι για τη μείωση του ποσοστού θνησιμότητας των ανδρών, Ενημερωθείτε
Apr 18, 2024
1. Τρώτε περισσότερη μπριζόλα: μειώνει τον κίνδυνο κατά 29%
Το βοδινό κρέας είναι πλούσιο σε σελήνιο και βιταμίνη Β. Το πρώτο μπορεί να αντέξει την πίεση, ενώ το δεύτερο μπορεί να αποβάλει την ομοκυστεΐνη στο αίμα - τον ένοχο που καταστρέφει το εσωτερικό τοίχωμα των αρτηριών. Το 50% του λίπους στη μπριζόλα είναι ακόρεστα λιπαρά οξέα μονής αλυσίδας που είναι ευεργετικά για την καρδιά. Λοιπόν, γιατί να μην φάτε με την καρδιά σας;
2. Φροντίστε καλά το συκώτι σας. Το Cistanche deserticola σας βοηθά να ξυπνήσετε: μειώνει τον κίνδυνο κατά 85%
Εάν πίνετε περίπου ενάμισι λίτρο μπύρας κάθε μέρα εδώ και δέκα χρόνια, τότε πρέπει να έχετε ένα συκώτι ταλαιπωρημένο από ασθένεια. Ένα καλοκαίρι υπερβολικής κατανάλωσης αλκοόλ χρειάζεται 12 μήνες για να επανορθωθεί το συκώτι σας.
Το παραδοσιακό κινέζικο φάρμακο Cistanche deserticola έχει καλή προστατευτική δράση στο συκώτι ενώ επιταχύνει τον μεταβολισμό του αλκοόλ στο ήπαρ και βοηθά το ήπαρ να αποτοξινωθεί και να αποτοξινωθεί.

Οι ολικές γλυκοσίδες του Cistanche deserticola μπορούν να αναστείλουν τα καρκινικά κύτταρα του ήπατος στο πρώιμο στάδιο του καρκίνου του ήπατος
3. Αποφύγετε τον καρκίνο του πνεύμονα και γίνετε Βραζιλιάνος: μειώνει τον κίνδυνο κατά 48%
Αυτό αναφέρεται στους ξηρούς καρπούς τους. Οι ξηροί καρποί είναι πλούσιοι σε σελήνιο, που είναι η νέμεσις του καρκίνου. Πόσο χρειάζεται λοιπόν για να έχεις έναν υπερήρωα σαν τον Lung; Χρειάζονται μόνο τρία χάπια την ημέρα.
4. Απαγορεύεται το κάπνισμα: ο κίνδυνος μειώνεται κατά 200%
Η αναπνοή σας μυρίζει τόσο άσχημα που ακόμη και ο σκύλος αηδιάζει και αποφεύγει. Οι κύριες χημικές ουσίες στα τσιγάρα μπορούν να επιδεινώσουν την απογοήτευσή σας. Αμερικανοί ερευνητές διεξήγαγαν μια έρευνα και ανάλυση σε 300.000 στρατιωτικούς και διαπίστωσαν ότι όσοι καπνίζουν 20 ή περισσότερα τσιγάρα την ημέρα έχουν διπλάσιο ποσοστό αυτοκτονιών από εκείνους που δεν καπνίζουν ποτέ και το 80% του καρκίνου του πνεύμονα προκαλείται από το κάπνισμα.

επιδράσεις του cistanche-βελτίωση της νεφρικής λειτουργίας
5. Πίνοντας λίγο κόκκινο κρασί: μειώνει τον κίνδυνο κατά 50%
Η κατανάλωση τεσσάρων έως οκτώ ποτηριών κόκκινου κρασιού την εβδομάδα μπορεί να μειώσει κατά το ήμισυ τον κίνδυνο καρκίνου του προστάτη. Η επιδερμίδα των κόκκινων σταφυλιών είναι πλούσια σε ρεσβερατρόλη, η οποία μπορεί να αναστείλει την ανάπτυξη καρκινικών κυττάρων.
6. Έκθεση στο ηλιακό φως: ο κίνδυνος μειώνεται κατά 50%
Το μούσκεμα στον ήλιο για 15 λεπτά την ημέρα μπορεί να μειώσει στο μισό την πιθανότητα να αρρωστήσετε. Η ηλιοφάνεια μπορεί να βοηθήσει το δέρμα να παράγει βιταμίνη D, η οποία μπορεί να συνθέσει ουσίες που αναστέλλουν ασθένειες στην κυκλοφορία του αίματος. Φυσικά, μην ξεχνάτε να βάζετε αντηλιακό όταν κάνετε ηλιοθεραπεία.
7. Τρώτε περισσότερα φύτρα φασολιών: μειώνει τον κίνδυνο κατά 24%
Σύμφωνα με έρευνα στις Ηνωμένες Πολιτείες, τα φύτρα φασολιών έχουν μαγική επίδραση στην αντικαρκινική δράση, επειδή περιέχουν μεγάλη ποσότητα γλυκοσινολικών φυτών, τα οποία μπορούν να εμποδίσουν τον καπνό και άλλους ρύπους στον αέρα να προκαλέσουν καρκίνο του πνεύμονα. Μπορείτε να προσθέσετε φύτρα φασολιών στη σαλάτα ή να τα φάτε απευθείας με ένα σάντουιτς.
8. Καθαρίστε τα νεφρά σας, ζεστάνετε και θρέψτε το νεφρικό yang: μειώνει τον κίνδυνο κατά 80%

Επιδράσεις του Cistanche-Βελτίωση της νεφρικής λειτουργίας
Σύμφωνα με έρευνα του UK Kidney Research Centre, εάν πίνετε τουλάχιστον δύο λίτρα νερό κάθε μέρα, οι πιθανότητές σας να αναπτύξετε νεφρική νόσο θα μειωθούν κατά 80%. Σύγχρονες φαρμακολογικές μελέτες έχουν δείξει ότι το Cistanche deserticola είναι πλούσιο σε ενώσεις φαινυλαιθανολαμίνης, οι οποίες χαρακτηρίζονται από γλυκοσίδες από ύπερο και κερκετίνη και μπορούν να αυξήσουν τον ρυθμό πολλαπλασιασμού των ανθρώπινων νεφρικών κυττάρων κατά 8-10 φορές. Είναι ένα διάσημο προϊόν για τη θέρμανση και τονωτικό γιανγκ των νεφρών στους άνδρες.

Επιδράσεις του Cistanche-Βελτίωση της νεφρικής λειτουργίας
Κάντε κλικ εδώ για να δείτε τα προϊόντα Cistanche για νεφρική νόσο
【Ζητήστε περισσότερα】 Email:cindy.xue@wecistanche.com / Whats App: 0086 18599088692 / Wechat: 18599088692
Πειραματικές μελέτες έχουν δείξει ότι το εκχύλισμα Cistanche deserticola μπορεί να προστατεύσει τα νεφρικά σωληναριακά κύτταρα, να αποτρέψει τις νεφρικές διάμεσες βλάβες, να επιβραδύνει τον ρυθμό νεφρικής ανεπάρκειας και να αποτρέψει αποτελεσματικά τις δευτερογενείς βακτηριακές λοιμώξεις σε ασθενείς με χρόνια νεφρική ανεπάρκεια. Έχει θεραπευτικά αποτελέσματα τόσο στη χρόνια όσο και στην οξεία νεφρική νόσο.

Επιδράσεις του Cistanche-Βελτίωση της νεφρικής λειτουργίας
9. Αδυνάτισμα: ο κίνδυνος μειώνεται κατά 40%
Σύμφωνα με έρευνα της Ένωσης Ασφάλισης Ασφάλειας Αυτοκινητοδρόμων, όσο πιο παχύ είναι το σχήμα του σώματός σας, τόσο πιο κοντά βρίσκεστε στο τιμόνι και τόσο μεγαλύτερος είναι ο κίνδυνος τραυματισμού. Χάνετε το υπερβολικό κρέας στο σώμα σας: Για κάθε μείωση του δείκτη μάζας σώματος (ΔΜΣ) κατά δύο μονάδες, οι πιθανότητές σας να αποφύγετε τον θάνατο αυξάνονται κατά το ένα τρίτο. Ο ιδανικός ΔΜΣ είναι γύρω στο 20.
10. Πεζοπορία: ο κίνδυνος μειώθηκε κατά 28%
Σύμφωνα με έρευνα του Αμερικανικού Κέντρου Ανθρώπινης Διατροφής, η ενασχόληση με αερόβια άσκηση για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα κάθε μέρα, ειδικά το τζόκινγκ, μπορεί να αποτρέψει την παραμονή των τροφίμων στο σώμα για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα. Όσο μικρότερος είναι ο χρόνος περιπλάνησης στο παχύ έντερο για το μεσημεριανό γεύμα, τόσο λιγότερο πιθανό είναι να μετατραπεί σε επιβλαβείς ουσίες ή ακόμα και σε καρκινικά κύτταρα. Εγγραφείτε στις τάξεις των πεζοπόρους ή δρομείς μεγάλων αποστάσεων!
11. Άρνηση εγκεφαλικού να πιεις χυμό πορτοκαλιού: μειώνει τον κίνδυνο κατά 28%
Φινλανδοί ερευνητές ανακάλυψαν ότι οι άνδρες που πίνουν μισό λίτρο χυμό πορτοκαλιού κάθε μέρα μπορεί να μειώσουν την αρτηριακή πίεση, τη χοληστερόλη και τις βλάβες στα αρτηριακά αιμοφόρα αγγεία, καθώς ο χυμός πορτοκαλιού είναι πλούσιος στην αντιοξειδωτική βιταμίνη C. Επιπλέον, το σπανάκι περιέχει μεγάλη ποσότητα φολικού οξύ, το οποίο μπορεί επίσης να μειώσει τις πιθανότητές σας για εγκεφαλικό κατά το ένα τρίτο.
12. Ακτινίδιο: μειώνει τον κίνδυνο κατά 36%
Είναι αυτό το μικρό, τριχωτό φρούτο. Η λήψη 120 χιλιοστόγραμμα βιταμίνης C ή ενός φρούτου ακτινιδίου κάθε μέρα μπορεί να μειώσει στο μισό τη βλάβη στους πνεύμονες που προκαλείται από την ατμοσφαιρική ρύπανση.
13. Βιταμίνη Ε: 16% μείωση του κινδύνου
Ερευνητές στις Ηνωμένες Πολιτείες ανακάλυψαν ότι η βιταμίνη Ε που λαμβάνεται από σπόρους φυτών και όχι από τα περισσότερα συμπληρώματα διατροφής μπορεί να αποτρέψει την ανάπτυξη πνευμονικών παθήσεων. Ένα μικρογραμμάριο (ένα εκατομμυριοστό του γραμμαρίου) βιταμίνης Ε που λαμβάνεται από καρύδια, καρύδια ή σουσάμι μπορεί να αναστείλει παθογόνους παράγοντες.






